Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.08.2010 01:34 - Ще се махна
Автор: kanareika Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1948 Коментари: 3 Гласове:
2



 Ще се махна... Ще отида надалече, горе в планината. В стара къшла със проскубан плет. Кокошки пет ще си завъдя. Едно петле. И куче – Шаро. Градина ще засея, пълна със здравец. С картофи, боб, пиперки и домат. До плета три фиданки ще побия – черника, вишня и кайсия, и от герана вада ще прокарам. Ще стегна покрива, стените ще варосам, а отвън със синка ще измажа. Пейка ще скова – срещу портика, на сянка – там, под старата асма. Вечер с Шаро буките ще слушаме и ще си говорим за сърната, дето мина снощи пред дома.
Ще се махна аз...И ще забравя теб и цялата предишна суета. Ще плюя на живота, там, сред хората. И ще се раждам всяко утро в мойта планина. Зиме горският ще мине, ще се посмеем дрезгаво на Шаро, ще пийнем по ракия с мед. След седмица брашно ще ми докара, ще се оплаче от жена си, времето и шефа, ще се изпсува, Шаро ще погали и пак ще ни остави.
Ще се махна аз от тия телефони, кабели и интернет. Ще сядам вечер пред камината и с ножчето ще дялкам лесков прът. Цепеници букови ще цепя, ще се ежа леко на студа, по горските пътеки ще се скитам... И така...
Не ще ми бъде жалко ни за тоя, ни за оня – все пак и заради тях се махам от света. Ще имам време – всичкото! - да гледам как цъфтят овошките, как ярките се валят във прахта, как лапят жълъдите в шумата и гасне в пепелта жарта. Чат-пат сланинка ще запичам на телената скаричка, а Шаро, примижал от щастие, ще лиже мазнината. А доскучее ли ми много, ще слизам долу в махалата със горския да поговорим за сърните, виното и раците.
Така ще си отида, не, не се прощавайте. И моля ви – не ме търсете!


Тагове:   махна,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. boristodorov56 - boristodorov56 …. . . ooo...
16.08.2010 02:39
boristodorov56

…...oooO…………....
…..(….)…..Oooo…
……)../…..(….)….
…..(_/…….)../…..
....…………(_/……...
..… АЗ БЯХ ТУК....
цитирай
2. jackdaniel - Страхотно!!!
16.08.2010 03:20
Може ли само малко по-конкретно да ме ориентираш за мястото.
цитирай
3. kanareika - О, не :) Все пак е моето място, макар ...
16.08.2010 17:49
О, не :) Все пак е моето място, макар че сред местното население се нарича "Мемедова сая".
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kanareika
Категория: Лични дневници
Прочетен: 91850
Постинги: 36
Коментари: 67
Гласове: 135
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930